Home

هعاقبك واتباد

  1. آدم بغرور شديد وخبث.: لا مش هعاقبك علي حاجه انا غلطان فيها انا هعاقبك علي طولة لسانك معايا يا روان مع آخر شخص الدنيا كلها تتجرأ تبص في وشه روان بغضب شديد..
  2. Page 3 Read الفصل الثالث from the story رفع رايه العشق by FatmaOmara116 (Fatma Omara) with 61,840 reads. حب, غيره, نجمه. ليل بمكر ذئب هعاقبك يا روح الروح **..
  3. Page 5 Read الحلقة الثالثة والثلاثون ⁦♥️⁩ from the story عشقت مجنونة(الجزء الثاني).الرواية الاولي من سلسله روايات ع..
  4. Page 5 Read الفصل الثاني from the story يونس- الكاتبة إسراء علي by EmyAboElghait (Emy Abo-Elghait) with 71,188 reads. قسوة, رومانسي, العاطفية. -عملت إيه يا مجن..
  5. وزعيقه ده كان بيثيرني وساعات كمان كان بيقولي مثلا أنا هأدبك أنا هوريكي أنا هعلمك الأدب أنا هعاقبك هتتعاقبي ومش هنخرج بكره عقاباً ليك وكل الكلام ده بيثيرني جداً، وكمان كان له بنت أخوه عندها 5 سنين وأخوه متوفي فهو كان بمثابة أب ليها في كل شيء.

رفع رايه العشق - الفصل الثالث - Page 3 - Wattpa

  1. هييييييه أخيرا الجزء التانى وصل أيها القوم النائمون مش عايزه تم خالص ولا م رواية مطلوب سواق خصوصى الفصل الخامس عشر : ( الجزء الثانى ) كانت نور تتحدث فى هاتفها مع ليلى صديقتها قائله لها بحزن: أنا..
  2. Read الثالث والعشرون from the story أنتى نبض قلبى by AishaAhmed135 (Aisha Ahmed) with 29,299 reads. حب, رومانسيه. فالمستشفى مراد راح عند مليكه مراد : امال فين..
  3. Read الخامس والثلاثون from the story أنتى نبض قلبى by AishaAhmed135 (Aisha Ahmed) with 27,133 reads. رومانسيه, حب. مر يومين وقبل الفرح بيوم الهام قاعدة بتفكر..
  4. حاولت اقنع اي واحده من صاحباتي انو بدي اتعاقب بس بمجرد احكي بشكل عام يتمسخروا فاستحي قلهون.
  5. آدم بعنف وهدوء :مش تستفزيني يا قلبي علشان انتي عارفه هعاقبك ازاي لانا و نزلت أيدها مشيتها ع زراير قميصه كلها و ضغطت ع شفايفها السفلي بسنانه

عشقت مجنونة(الجزء الثاني)

آدم حط أيده ع ودانها قرب من ودانها بعنف :ما انا علشان كده مش هعاقبك. آدم بهدوء مصطنع وبص ل شفايفها :عارفه ليه؟ لانا جسمها بينتفض من قربه دا وانفاسه الحاره تلفح اذنها ورقبته زينااااااااااااا. التفتت زينة الي مصدر الصوت . زينة: انت مين، انا مش شيفاك كويس . اوعي تقربي. دينا: يعني اتفقنا خلاص . المدير: ان شاءلله . زينة: انا فرحانه وكل حاجه تمام بس بردوا هشتغل اي

الشخص: هو انتي؟؟! زينة: لا مش انا . الشخص: لا انتي . زينة بتوتر: لا مش انا. الشخص: مش انتي بتاعت.... Read الفصل الثالث بقلمي منى سليمان from the story نهاية وعد بداية حب ( عشقك جنون) - منى سليمان (الجزء الثاني لسلسلة نهاية) by MonaSoliman6 (Mona Soliman) w.. دينا: بقولك سيبني . الشخص: ولو مسبتكيش هتعملي ايه يعني . دينا بغضب: سيب ايدي بتوجع عاي فكر مين هنا ماشافش حفلة ال50 الف فخده ضاني كبيرة مع الكبسة السعود ‎عيادة ا.د/ حموده الشريف أستاذ جراحة المسالك البولية وأمراض الذكوره والعقم‎ Gamal Abd El Naser, Kafr Shukr, Qalyubia Governorate, Egypt, 1371

يونس- الكاتبة إسراء علي - الفصل الثاني - Page 5 - Wattpa

الفصل الثامن عشر (ما بين الحب والكبرياء ) ظـل يسير ذهاباً وإياباً ، وتمـر الساعات ساعة تلو الأخـري لم يعرف أي شيئاً عن أروي أهي حية أم.... عند هذه اللحظة يتوقف تفكيـره رافضاً رحيلهـا ويُريدها.. Read الفصل السابع عشر بقلمي منى سليمان from the story نهاية وعد بداية حب ( عشقك جنون) - منى سليمان (الجزء الثاني لسلسلة نهاية) by MonaSoliman6 (Mona Solima..

ضرب المؤخرة وحياتي المؤخر

إلى أصحاب الذنوب والمعاصى..كيف أوهموك أن الوصول إلى الله صعب وأنك بعيد الكذب عند الاطفال الاسباب والعلاج. #التنمر المدرسي طرق لتعامل الابناء مع التنمر ومع البيئه المدرسي

‫هييييييه أخيرا الجزء - روايات نوتيلا الكاتبه سحر فرج

قصة ادم ولانا بقلم امونة - الفصل الخام

نهاية وعد بداية حب ( عشقك جنون) - منى سليمان (الجزء الثاني

عشقها المستحيل للكاتبه الرائعة زينب مصطفى - الفصل السادس